Kľúčové vlastnosti
- Možnosť prirodzeného rastu celého systému s vami
- Sledovanie čerpania a zostávajúcej dovolenky a nadčasov
- Zobrazenie saldo hodín na termináli
- Štatistiky a grafy
- Dohľad mzdového audítora nad vývojom riešení
- Detailné členenie na zakázky a výkony
- Jednoduchý management zákaziek
- Prevodníky do rôznych mzdových systémov
- Napojenie na stravovací a kupónový systém
- Výpočet nároku na stravné lístky
- Jednoduchý systém sledovania a vyhodnocovania zákaziek
- Konto pracovného času
- Modul pre automatické i ručné plánovanie zmien
- Modul riadenia požiadaviek a schvaľovanie absencií
- Ročný plán dovoleniek
- Aplikácie pre Windows i webový klient
- Dotyková aplikácia pre zamestnancov
- Zber zákaziek a výkonov pomocou terminálov
- Zber zákaziek pomocou dotykových staníc
- Zber zákaziek pomocou čiarových kódov
- Možnosť prepojenia s prístupovým systémom
Náš moderný dochádzkový systém využíva viac ako 25 rokov skúseností s vývojom týchto systémov. Systém je dnes plne konfigurovateľný a prispôsobiteľný každej firme alebo organizácii, ktorá ho chce využiť. MaDaM v sebe integruje ďalšie moduly, ktoré z neho robia vysoko škálovateľný a modulovateľný systém nielen pre spracovanie času zamestnancov, ale aj súvisiacich agend. Plne integrovaný je s modulom prístupového systému, stravovacím modulom, modulom sledovania zákaziek a výkonov a ďalších.
viacDochádzkový modul umožňuje viesť základné dochádzku podľa Zákonníka práce, zákona o mzde a zákon o plate. Na základe zadaných dochádzkových údajov a na základe nastavenia výpočtov u každého jednotlivého pracovníka, modul vypočíta odpracovanú dobu, absencie, ale aj hodiny pre rôzne príplatky. Všetko sa odvíja od zadaného pracovného kalendára, pričom systém zvláda aj nepravidelne rozloženú pracovnú dobu, viaczmenné prevádzky, pružnú pracovnú dobu atď. Akékoľvek ručné zásahy do zadaných začiatkov, koncov a prerušení sa logujú a je tak daný jasný prehľad o tom, kto daný údaj opravil.
Dochádzka disponuje až trojkrokovým schvaľovacím procesom, grafmi pre prehľadnosť a ďalšími užitočnými funkciami pre zjednodušenie.
Práca v systéme je značne podobná práci v tabuľkovom procesore a je tak pre užívateľa jednoduchá a intuitívna.
MaDaM vo firme Elok-Opava
Na základe kontroly Úradu práce vo firme Elok-Opava vzišla nutnosť zmeny dochádzkového systému tak, aby systém zodpovedal požiadavkám Zákonníka práce a súvisiacim predpisom, najmä v oblasti výpočtu skutočne odpracovaného času, evidencie prestávok v práci a práci nadčas. Elok-Opava sa rozhodla zaviesť aj evidencia času na zákazkách a zároveň časť stravovacieho systému (bez výdajného terminálu). Následne po úspešnej implementácii firma integrovala do systému aj prístupový systém a to dokonca v obidvoch svojich lokalitách.
viacV roku 2009 firma Elok-Opava hľadala riešenie, ktoré by splnilo jej požiadavky v oblasti dochádzky, sledovanie zákaziek, sledovanie prístupov, stravných lístkov a stravovanie zamestnancov. MaDaM spĺňala všetky jej požadované parametre. Ďalšie požiadavky boli doprogramované vrámci dodávky a implementácie.
Jednou z požiadaviek bolo napojenie na ekonomický systém K2, a to predovšetkým v oblasti sledovania času na zákazkách. Realizácia prebehla napojením číselníkov zákaziek na číselník zákaziek systému K2 a spätným napojením na výkazy zápisom času spotrebovaného na zákazke pri uzatváraní dochádzky.
Implementácia na otestovanie nastavení a zaškolenie užívateľov prebehla počas jedného mesiaca, následne už aplikácia prešla do rutinnej prevádzky.
Druhou fázou implementácie bolo zavedenie prístupového systému. Po analýze potrieb riadenia prístupov v jednotlivých areáloch a budovách boli vydefinované prístupové body a prebehla montáž elektroniky a kabeláže. V aplikácii MaDaM boli pridané prístupové body a následne manažéri zrealizovali nastavenie prístupov jednotlivým zamestnancom.
Systém umožňuje pružne reagovať na ďalšie rozširovanie prístupových bodov, ich jednoduchým začlenením do komunikačnej siete prístupového systému a zavedením do aplikačného rozhrania.