Kľúčové vlastnosti
- Nastavenie projektu založené na šablónach
- Plná kontrola nad dokumentmi a ich distribúciou
- Možnosť pracovať so zoznamom Master dokumentácie dodávateľa
- Dodávanie ucelených pracovných a dokumentových balíčkov
- Transmittal management a potvrdenie prijatia
- Neustály prehľad nad stavom dodania dokumentov
- Konzistentnosť dát a úplnosť kontroly
- Správa Master dokumentácie a odovdzdávanie
BlueCielo Meridian Project Portal je portál postavený na MS SharePointe, ktorý ponúka plnohodnotnú spoluprácu s dodávateľskou sieťou bez toho, aby priamo pristupovali k master dokumentácii a schvaľovacím procesom. To zaručí konzistenciu dokumentácie a zhodu, kým znižujeme náklady súvisiace s odovzdávaním kriticky doležitého obsahu technickej dokumentácie.
Mnoho zmenových projektov od malých až po veľmi veľké a komplexné projekty je čiastočne alebo úplne outsourcovaných, aby bola zabezpečená čo najvyššia odbornosť. Aby boli zmenové projekty dodané včas a v rámci rozpočtu musia byť eliminované opatovné vytváranie a strata informácii v rámci siete dodávateľov a kooperantov.
BlueCielo Meridian Project Portal pomáha organizáciam riadiť projekty v externej sieti dodávateľov, kontraktorov, úradov a zákazníkov. Project Portal umožňuje spoluprácu na projektoch a kontrolu dokumentov pre všetky dáta k zariadenim riadených v BlueCielo Meridian Enterprise ako aj vytvárať nové dáta k zariadeniam počas zmenových projektov. Táto dokumentácia sa tak stáva globálne dostupnou všetkým príslušným kontraktorom, dodávateľom, úradom a zákazníkom prostredníctvom štandardného webového prehliadača bez žiadnych dodatočných softvérových inštalácii klientov.
BlueCielo Meridian Project Portal založený na MS SharePoint plne integruje externé zdroje v schvaľovacích procesoch projektov a dokumentov súvisiacih so zmenovými projektami alebo projektov výstavby nových závodov. V prostredí MS SharePoint sú tak kontrolóri dokumentácie schopní riadiť výmenu dokumentov s externými stranami, ktoré potrebujú prístup k distribuovaným zložkám (transmittal). Po prijatí transmittal sú tak externé strany schopné participovať na projekte, zatiaľk čo Project Portal sa stará o konzistentnosť a kompletnosť dát pre kontrolórov dokumentácie až do prijatia dodanej zakázky.
Obchodné benefity
- Zvýšená efektívnosť skrz zlepšenej interoperability v rámci celej dodávateľskej siete
- Znížené náklady vďaka menšiemu počtu ľudí potrebných pre riadenie procesov výmeny dokumentácie
- Redukované riziko vďaka úplnej kontrole výmeny dát a ochrane
- Dodržiavanie predpisov prostredníctvom audit trail odoslanej a prijatej práce od kontraktorov
- Úplná integrácia do MS SharePoint (žiadna klientská inštalácia)